8.3.12

Lapiškas gyvenimas

Kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kad man labai reikia įsigyti lapės uodegą...net žinau prie kokio apdaro taisyčiausi, heh...  
Kartais labai verta visai netyčia užsukti į kavinuke, net ne kavos išgert. Būna, kad iš jos išeini kavos negėręs, bet išsišiepęs it rublį gavęs...Pastarasis mano toks kartas buvo visai neseniai, aš gavau ne rūblį, o netikėtą ir be galo miela dovaną - lapę (žiauriai gražutę, buvau nusižiūrėjusi ją anksčiau, o še  tau ir turiu...) Ačiū Solveiga, You made my (monday) day :)

Vis dažniau ant manės krenta lapės šešėlis ir tikrai negaliu sakyti, kad man nepatinka :)) Gražus gyvūnas, o kad dar ir charakterį jos turėčiau, bet dar nėėėrrr :) Ir, regis, dar trūksta uodegos, taigi, ieškau lapės uodegos, jei kas galite pagelbėti, pašaukit mane miške ;)

Nutrūkus nuo pavadžio iš Linos Ūkio :)


Ir via tai kas lapiška yra lapiška :))


Dovanota lapė :)

Naminė lapė :)
Linos Ūkio lapė žvitriom akim :)
Picture by Jenni Saarenkyla
Uodega

Brangiakailė kamikadzė

Periodiškai aš ištuštėju ir papilnėju
pridususi atgaunu kvapą 
ir vėl stoju kovon su vėjo malūnais.
Mūšio lauke
iš vieno fronto pereinu į kitą,
bet lieku tik brangiakaile kamikadze.
Kitą vasarą apgirtusi nuo žiedadulkių
patyliukais pareinu namo,
apsimetu, meluoju...
pasipuošiu ir vėl išsliūkinu.
Taip niekas ten manęs nežino,
bet aš esu...
seniai nukirsdintos sąžinės šmėkla.

2 komentarai:

  1. tikrai norėčiau pakankamai talento ir kantrybės, kad galėčiau nusimegzti sau visokio gėrio, bet vis tenka mamai siųsti emailus su nuotraukom iš etsy.com ar dar kur ir kukliom užuominom, kad man va toks daikčiukas irgi visai visai nepamaišytų. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dėkui :)

    Kantrybės šiek teik reikia, tokiam darbui, o talento... kiekvienam savo ;)Gerai kai yra darbščiosios auksarankės mamos, man visada labai žavu, kai mamos mezga savo vaikams :)
    Linkėjimai, Jūsų mamai :)

    AtsakytiPanaikinti