18.1.11

Paglostymai :)


Šiandien iš padebesių vos vos prisiliesdama prie žemės saulė lyžčiojo nesaldintą sniegą, o taip norėtųsi, kad toji geltonkasė blondinė sugrįžtu ilgesniam laikui… Vis tik, kad ir kokia niūri žiema apgulė, negali visą laiką gulinėti lovoje ir nepasidžiaugti draugiškomis nominacijomis :) „Tokia visokia“ Akvilina pakabino man ant kaklo medalį už mano blogą Stylish blog award‘uose, ir štai dabar, kaip kokia Nicole Kidman rėžiu kalbą ir žeriu padėkas stovėdama ant pjėdės stalo:) Juk Needle‘s eye look‘as yra dar labai mažiukas, dar tik po truputį auga , tiesiog pupsi didžiuliame blogosferos kosmose…

Už suteiktą garbę, pirmiausia jaučiu pareiga padėkoti – dėkavojame, Akvilina! Stylish blog award, pasirodo, suteikia ne tik malonų paglostymą papilvėje, bet ir priesaką daugiau papasakoti apie save. Hm… tai bene sunkiausia užduotis, kai taip dažnai žiūri pro adatos skylutė, save ten sunkiausia pamatyti :) Smagu, kad kuriasi tokios blogerių bendrijos, voratinkliai apjungiantys ir sujungiantys, suteikiantys galimybę pažinti. Su sąlygą, kad esu nominuota ir pagirta, turiu parašyti 7 dalykus apie save bei paskelbti savuosius nominantus. Tai štai...

7 dalykai apie mane:

1. Mane labai džiugina mažos detalės, kuriomis galiu pasidalinti su kitais. Daugelį tokių panašių kaupiu, tempiu į urvelį, nors visaip save nuo to atkalbinėju.
2. Skaitau labai lėtai, kas mane labai kankina.
3. Bet esu žurnalistė, nors pati save vadinu berašte žurnaliūga :)
4. Labai mėgstu kavą su pienu ir sirupu, o jei dar ko nors prie kavos...mmm...
5. Mėgstu stebėti stilingai, intriguojančiai ir įdomiai atrodančius žmonės, kartais net įdrįstu jiems tiesiai pasakyti komplimentą.
6. Galiu labai ilgai ir hipnotizuojančiai naršyti internete, bloguose žiūrinėdama nuotraukas, paveikslus, dailius piešinius, drabužius.
7. Svajoju apie jaukius namus, kuriuos galėčiau sudėlioti iš įvairiausių blogų :)

Mano išrinktieji (nors labai sunkiai apsiriboju 10-čia):

MikosKioskas

Mad Inga

InFashion

Erica

JurgosRašliavos

LengviDaiktai

AllTheBeautifullThings

Regina-Vaiva

TheYoungDesigner

CherryBoutique

Miau ;)

6 komentarai:

  1. Per situos apdovanojimus atradau labai fainu Lietuvisku blogu. Liux kose cia kazkas uzvire :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū už medalį. Einu pasipudruoti nosį.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū Lina už apdavonojimą! Smagu :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveikinimai Linute! Labai fainuoliška blogiuka čia kuri, labai prie taves jis tinka ;) sekmės ir toliau taip gražiai plėstis :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ačiū! Labai džiugu, kad užsuki...Dar mažas tas mano blogas, bet smagiai kuriasi, auga :)
    Linkėjimai, Kristina :)

    AtsakytiPanaikinti